miércoles, 6 de febrero de 2013

Cuentos maraviyosos de mieu y misteriu



Asitióse, como siempre, cerca la roca onde los páxaros ensugaben les plumes tranquilamente, cargó la escopeta, disparó y unu de los páxaros cayó. Nesi intre notó que la caña tiraba y pensó que pescara dalgo bien gordo. Entamó a recoyer sedal, pero la caña sotripaba con tanta fuerza que-y costaba caltenese de pie nel chalanu, hasta que pudo ver lo que l’anzuelu enganchara. A traviés del agua vio la so propia cara pálida y la ropa estrozada, como si llevara tiempu dando tumbios nel mar.
  El pescador y el cuervu marín. Cuentos maraviyosos de mieu y misteriu, Carme Martínez Pérez

Un poco más alantre sintió que se movía dalgo pente los felechos; primero, aun llau del camín, llueu, al otru. El pollín empezó a tirar coces al altu y a xiringar los bultos que llevaba nes parigüeles, aventándolos y espardiendo pel suelu tola mercancía. Dos llobos taben plantaos en mediu’l camín; los güeyos mariellos de los animales rellumaben na escuridá de la nueche y al home punxéronse-y los pelos de punta.

El xastre y los llobos. Cuentos maraviyosos de mieu y misteriu, Carme Martínez Pérez

Colos pelos al vientu y los güeyos esorbitaos, el Farrucu facía lo que podía por dominar aquella máquina que paecía, o polo menos asina-y lo paecía a él, que taba endemoniada y quería vengase de lo que-y ficiera al dueñu llexítimu.

La bicicleta. Cuentos maraviyosos de mieu y misteriu, Carme Martínez Pérez 


No hay comentarios:

Publicar un comentario